فريق التطوير
نكت اخر حلاوة لابو العربى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت اخر حلاوة لابو العربى 829894
ادارة المنتدي نكت اخر حلاوة لابو العربى 103798

فريق التطوير
نكت اخر حلاوة لابو العربى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت اخر حلاوة لابو العربى 829894
ادارة المنتدي نكت اخر حلاوة لابو العربى 103798

فريق التطوير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فريق التطوير

منتدي التنميه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
فريق التطوير يعلن قبول جميع الاراء طالما لاتسئ لاي شخص وكل عضو يشرفنا بفكره الهداف الذي يستطيع ان يبني حضاره فكريه اخلاقيه علميه متطوره

نكت اخر حلاوة لابو العربى

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

العمل/الترفيه : مدير المنتدي
المزاج : عنب
الكفائه : 0

نكت اخر حلاوة لابو العربى Empty
مُساهمةموضوع: نكت اخر حلاوة لابو العربى   نكت اخر حلاوة لابو العربى Icon_minitimeالسبت ديسمبر 13, 2008 3:42 am

1 - مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت
.................................................
2 - في ثلاث اشخاص وهم امريكي وياباني وعربي كانوا يمشوا سويا فجاء اتصال للأمريكي فرفع اصبعه واجاب على الهاتف الضاهر اصبعه موبايل صدفه جاء اتصال للياباني فأجاب الياباني يتكلم فقط الضاهر ضرسه موبايل العربي ضل حاير شي سوي فقفز عالي وضرب نفسه بالارض وكررها مره ثانيه فسألوه خير شبيك فقال لهم لا ماكو شي جاني مسج!!!!!!!
.................................................. .....
3 - مرة ابو العربي كان راجع من الشغل وراح واقف تحت البيت ونادى على والدتة وقالها : عايزة حاجة من تحت قبل ما اطلع قالتله لا ربنا يخليك قالها طيب حد مزعلك اموتهولك قالتله لا يا ابني اطلع قالها حد مضايقك اشرحلك وشه قالتله يا ابني مش عايزين مشاكل اطلع بقى راح قايلها : طيب نوريلي نور السلم علشان فيه قطة عالسلم
.................................................. ...
4 - ابو العربى فى حرب اكتوبر راكب فلوكه فى القنال وبيحكى ويقول لقيت فوقى واد طيار اسرائيلى اول ما شفنى حدف عليا صاروخ قمت زقيته ..راح حادف واحد تانى وطيت راسى راح جاى فى الفلوكه وقعت فى المية واتشعلقت فى خشبة وقعت اجدف بيدى.. حدف عليا صاروخ تانى قمت غاطس فى القنال.. برده لقيته نازل بالطيارة عليا وقرب منى خالص وحدفلى قروصه مارلبورو وقال لي جدع يآله
.................................................
5 - ابو العربى طيار مبيعرفش يسوق فى يوم طلع سفريه بالطياره وهو ماشى بالطياره بيقول
فى الميكرفون ابو العربى يكلمكم من موقع الطياره ويقول لكم ان الجناح الشمال ولع وان شاء الله هنوصل بالسلامه بعد خمس دقائق بيقولهم ابو العربى يكلمكم من موقع الطياره ويقول لكم ان الجناح اليمين ولع وان شاء الله هنرجع بالسلامه بعد شويه بيقولهم ابو العربى يكلمكم وهو راكب البرشوت ويقول لكم ان الاعمار بيدى الله
.................................................. .
6 - ابو العربي راح ع القهوة
قال لهم مش تباركوا لي مش انا خطبت البت سعااااااااااد
واحد رد علية وقال له يا راجل سيبك منها دي ماشية مع نص شباب بورسعيد
ابو العربي قال له يا راجل وهيا بورسعيد كلها أد ايه ؟؟؟؟
.......................
https://eltatoir.yoo7.com

نكت اخر حلاوة لابو العربى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-